Chronische pijn of klachten zijn verleden tijd. Geniet weer van het leven.

$

Zit je thuis omdat je niet meer kunt werken?

Kun je door de pijn niet meer volledig werken en voel je je daar minder waard door? Zou je liever weer (deeltijd) willen werken?

$

Wil je graag zelf je boodschappen doen?

Ben je door pijn of je klacht aan huis gebonden en zou je liever zelf de fiets pakken? Gewoon onafhankelijk zijn van hulp.

$

Wordt je moedeloos van de diagnose?

Wat een arts zegt is niet altijd je laatste kans. Je lichaam heeft zo’n groot zelfgenezend vermogen dat er grote kans is dat je je beter gaat voelen.

Heerlijk een lange strandwandeling maken

Hoe heerlijk zou het zijn als je een lange strandwandeling kunt maken zonder pijn.
Daarna nog een koel drankje of warme chocomelk (afhankelijk van wanneer je gaat natuurlijk).

Thuis pak je de fiets om boodschappen te doen en ruim je alles in de kast. Je bukt en reikt en zet alles op zijn plek zonder dat je in elkaar krimpt van de pijn of kramp in je lijf.

Je hebt de arts gehoord, maar legt je hier niet bij neer. Je positieve mindset helpt je vooruit en je kijkt naar mogelijkheden, niet naar beperkingen.
Je weet dat je lichaam een groot zelfgenezend vermogen heeft en bent bereidt dat in te zetten en alle manieren te benutten.

“Heel Nederland pijnvrij en genietend van een mooi leven, dat is mijn droom”

Pijnvrij worden voor de rest van je leven.

Wordt pijnvrij door het huiswerk te doen en de speciale resetdag te volgen.
Geen pijnlijke behandeling of jarenlang iedere week terug moeten komen. Ga er 8-12 weken vol voor en je kunt de rest van je leven pijnvrij zijn.
Je past alles wat je geleerd hebt gewoon zelf thuis toe. Na 3 maanden bang zijn dat het terug komt hoeft dus niet. Je hebt zelf alle tools in handen om jezelf steeds weer te helpen. Na 3 behandelmomenten ben jij degene die in controle is.

Ik wil dolgraag pijnvrij zijn en blijven

Wil je anders kijken naar pijn of klachten en daar vanaf komen binnen 6-8 weken?